Salı, Eylül 25

Severim...

Sevgili Serpil tarafından sobelenmişim. Aslında elim yazı yayınlamaya gitmiyor. Hızımı kesen Ramazan mı, yoksa Çin mevzuu mu bilemiyorum ama duvara çarpmış gibi dolaşıyorum ortalıklarda... Bu aralar melankolik vaziyetteyim o nedenle sanırım bu oyundaki cevaplarım bunun etkisine maruz kalacak. Aslında 3 kalemde özetleyecektik neleri sevdiğimizi ama garanti veremeden başlıyorum saymaya:

1- Bebeğimi, bebeğimle vakit geçirmeyi, onun varlığını, uyurkenki ılık nefesini, kucağıma aldığımda minicik vücudunun verdiği kocaman sıcaklığı... (Bitmez bitmez. Sabaha kadar sayabilirim. En iyisi burada bırakayım)
2- Annemle aynı anda aynı şeyi düşünüp, bir anda aynı şeyi söylemeyi...

3- Sevdiklerimle, ailemle kocaman kahkahalar atarak birlikte zaman geçirmeyi...

4- Soğuk sokaktan gelip sıcacık evime girmeyi...

5- Kar yağarken elimde bir bardak kahvemle pencereden dışarıyı seyretmeyi...

6- Bir dakikamı bile boş bırakmayıp yapacak birşeylerle doldurmayı...
7- Gökgürültüsünden korkmayı...

8- Günbatımının etrafı önce turuncuya, sonra pembeye boyamasını...

9- Uzun zaman önce kaybettiğim bir eşyayı hiç aklımda yokken buluvermeyi...

10- Habire evimin şeklini değiştirmeyi...

11- Süpriz yapmayı...

12- Kedileri...
......................
...ve tabii yemek yapmayı. (Dememe gerek yoktu sanırım ;) )
Sevgili Nurten ve Selda'yı da ben sobeliyorum. Kaçış yok kızlar ;)

11 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba, inşallah hayatında herşey bir an önce yola girer (çin i kastediyorum tabi ki) ama sadece 4 yıl olması iyi tarafı galiba...

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Esra,
insanın zaman zaman canıbirşey yapmak istemez. hem yorgunluktan hem havalardan hem psikolojimizden ama sonra geçiyor neyse ki. Ne güzel anlatmışsın sevilesi şeyleri yüreğine sağlık. sevgiler

Saliha dedi ki...

canım esracım ya ne olur okadar kafana takma emi?ınankı bende cok uzuluyorum..bazı seyler yaşamın gerektırdıgı ayakuymamız gereken seyler malesef....benımde ıstemeden uygulamaya gecmek ıstedıgım ıslerım oluyor ...mesela gebzeye gelın gıtmeyı pek ıstememıstım..butun sosyalaktıflıgım ucup gıttı..kurslarım,semınerlerım,burası acaıp mahrumıyet yerı ınankı..tabıkı cınle kıyas edılemez ama nebılım bırazcık yuregıne su serpmek ıstedım...bana maıl yolula ulasırmısın cok sevınırım:) sevgılerımle..bızde senı sevıyoruz..

Adsız dedi ki...

esracım güzel pastalarını sayfanda görmek istiyorum
hüzün sana yakışmıyor

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Seçilciğim iyi dileklerin için teşekkür ederim canım :)

Sevdacım aynen dediğin gibi. Melankolik melankolik de bir yere kadar. Bak mesela az önce yeni bir pasta yaptım. Allahtan arada geçiyor da kalkıp iki işin ucundan tutuyorum :)

Salihacım teşekkür ederim sıcacık desteğin için. Bu arada Gebze'yi iyi bilirim. En yakın arkadaşlarımdan biri oralı. Oğlum doğana dek çook geldim.. Hatta bugün de geldim oraya ama kısa bir iş için... Kısmet belki tanışırız bir gün gitmeden ;) Bu arada ben ne demek istediğini biliyorum, seni iyi anlıyorum. Gebzenin halini bilirim :(

Handan çok sağol canım. Hemen bir tane geliyor yakıncacık zamanda ;)

Adsız dedi ki...

Sevgili Esra,
Bu kadar güzel eserler yaratan senin ile tesedüfen tanışmak bana onur verdi. Ayrıca çok güzel ve çok asilsin. Tanışma sırasında heyecanlanmadım desem yalan olur. Başarı, mutluluk, sevgi seninle olsun.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Hümeyracım asıl bu kadar alçakgönüllü olan seninle tanışmak benim için bir onur. Yüzümü kızartan iltifatların ve içten dileklerin için teşekkür ederim. Umarım yaptığın pastaları görmek kısmet olur; kimbilir bir blog da sen açarsın, ne dersin?
Sevgilerimle,
Esra

Saliha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Esra'cım bende senin gidecek olmana çok üzülüyorum inanki. Ama senide üzmek istemiyorum. İnşallah senin için en doğru karar olur. Herşey istediğin gibi, gönlünce olsun hayatında. Hayırlısı olsun. Sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Canım bazen istemesekte hayat bizi bir yerlere götürüyor.Benim Samsun'da olmam da aynı böyle tesadüfler sonucu oldu.Mutsuzmuyum ,değilim belki ama belkide İzmir'deki kadar mutlu değilim.Yine de herşeyin güzel bir yanı var onu görmeye çalışarak yaşamak gerekiyor sanıyorum.
sevgiler...

ufukmutfakta dedi ki...

Esra hele sen bir git oradaki düzenini kurda, biz oralardan bile paylaşırız inşallah. Mesajın için çok teşekkürler arkadaşım.Sevgilerimle....