Cumartesi, Nisan 14

Karbonatlı su ile kanserin tedavisi mümkün mü? Neden olmasın?

Bu da nesi dediniz biliyorum başlığı görünce. Birkaç gündür kafamı kurcalıyor bu konu. Facebook'ta gördüğüm bir paylaşım, araştırmacı ruhumu depreştirdi. Kemal Milar adlı bir bey derlemiş bu konuyu. Kendisinin sayfasına Facebook'tan ulaşabilirsiniz. Kanserin asıl sebebi mantarlarmış, yok etmek için günde birkaç çay kaşığı karbonatla hazırlanmış su içmek yeterliymiş. Bu konuyu derin derin yazmaya sayfalar yetmez. Son yıllarda kanserli bir yakını olmayan ya da kanserden yakınını kaybetmeyen yok malesef. Madem gördüm, araştırdım, inandım, o zaman paylaşmalıyım dedim. Kanserli yakını olanlar mutlaka ellerinden geleni yapıyorlardır eminim. 4 yıl önce babam kansere yakalandığında ağlayarak her şeyi araştırmıştım. Keşke o zamanlar bu konuyu görmüş olsaydım, belki de babam hala hayatta olurdu. Kanserin tedavisi bu kadar kolay mı dediğinizi duyar gibiyim ama bence kolay. Hiç bir yan etkisi olmayan, son derece ucuz bir yöntemle kanseri yenmek mümkün bence de.

İnternette araştırma yaptığımda Türkçe yazılmış siteler içinde bir tek burada rastladım desem?
http://www.doğaltedavi.net/f124/bıkarbonatla_kanser_tedavisi-4385.html

Özetle nasıl tedavi edildiğini yazmam gerekirse, her gün 1-2 çay kaşığı karbonatı bir su bardağı suya karıştırıp içeceksiniz. Olay bu kadar basit. Bunu bulan doktorun başka yöntemleri de var. Olayın özü vücudun alkali hale getirilmesi. Kanserin asıl sebebi mantarlar. Candida yani. Yediğimiz içtiğimiz genetiği oynanmış yiyecekler, işlenmiş gıdalar, cipsler, kolalar hepsi 'asidoz'a yol açıyor. Asidoz demek hücrelerin oksijen alamaması demek. Oksijen alamayan hücre çürüyor. Çürüyen hücrede mantar oluşuyor. Mantarların yayılmasını önlemek için, vücut mantarların etrafını sarıyor ve bu da tümörleri oluşturuyor. Doktorlar tümörü kesip aldıklarında mantarlar diğer yerlere de yayılıyor.
Tüm bunları günlerdir yaptığım araştırmalarda izledim. Asidozun çaresi ne niye baktığımda vücudun PH seviyesinin yükseltilmesi gerektiğini okudum. Ph nasıl yükselir diye baktım, karbonatlı su bunu yapıyor. Karbonatın mide ülseri olanlar hariç zararı yok. Siz de araştırın göreceksiniz. Olay bu kadar basit aslında.

Gerisini öğrenmek için lütfen bu videoları inceleyin. Malesef ingilizce bilmeyen varsa bilen birine seyrettirsin. Çevirip yazarken yapacağım bir hata olmasını istemiyorum. Zaten kansere çare arayan biri varsa içinizde, dört elle bu konuya sarılacağından şüphem yok.

http://www.youtube.com/watch?v=Grtrm8tk4d4&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=00tE6U22sEw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=hne9Ihox0dE&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=jBq4kJ75rHs&feature=relmfu



25 yorum:

MOZECK.ORG dedi ki...

bir tatlı kaşığı karbonat içine 2-3 damla limon suyu diyorlar

Unknown dedi ki...

kansere yakalanmamak duası ile ve yakalananlara acil şifa duası ile yüreğinize sağlık.

ernur dedi ki...

iznin olursa ben de blogumda bu postunu paylaşacam canım. İnşallah doğrudur. Senin baban, benim babam ve bir çok anne baba bu yüzden gitti, başkaları faydalanır, şifa bulur ,inşallah....

Adsız dedi ki...

bu şekilde içilen suyun kilo verilmesine de yardımcı olduğunu duydum içenlere her yönden şifalı olur inş.

Unknown dedi ki...

İçinde Na -Sodyum- var ...Tansiyona dikkat.

MAZES dedi ki...

ama karbonat mideyi de delebilir

Eya dedi ki...

Esracigim merhaba...uzun zaman oldu sana ugrayamadim. Iyisindir insallah. Karbonatli su olayini bu günlerde cok izledigim ve dinledigim Detoks uzmani Gül Kaynak´ta cok öneriyor. Ben yaklsik 2-3 haftadir basladim. Ama ben 1,5 litrelik suya 1 cay kasigi koyuyorum ve gün icersinde tpüketiyorum. Tadi hic degismiyor ve anlasilmiyor. Ama kansere karsi da iyi geldigini bilmiyordum ki aciklamalar gayet mantikli,.
Sevgilerimle

zehra

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım teşekkür ederim bende çoook araştırırım bu bilgiyi bilmiyorum uyguluyacağım güzel pasta ikram edeyim :)

ehlikeyfchef dedi ki...

paylaşımızın için teşekkürler ilgiyle okudum yazıyı, duyuyordum karbonatlı suyu ama kulak arkası ediyordum,hemen başlıyorum içmeye ve içirmeye,sevgi ve selamlarımla...

Adsız dedi ki...

Avrupada alternatif tip en cok keten tohumunu kullaniyor. Arastirmanizi tavsiyr ederim. Ayrica kanser seker (seker, beyaz un, beyaz pirinc) ve hayvansal protein ile beslenir. Bunlari kesmekte onemli. Alternatifi bakla gillere yonelinmeli. yukarda.da belirtildigi gibi tek dusmani oksijendir kanserin. Keten tohumu su sekilde kullanilir: bir corba kasigi keten tohumu kahve ogutucusun ogutulur. Ben elektriklisini kulaniyorum. Tazeyken un halin gelmis tohum iki uc kasik yogurtla karistirilir ve bir dakika mikserde cirpilir. Bu cirpma sirasinda bir protein olusur. Bu protein vucutdaki oksijeni maksimum dereceye cikararak hasta hucreleri oldururken saglikli hucrelerin zarlarini kuvetlendirir ve hadta hucrelerin onlari etkulemesine engel olur. Ayrica zayiflatir kolestrolu dusurur, bagirsaklari calistirir vs.. Bu karisim gunde en az 2,3 defa yapilmali ve icilmelidir. Kemoterapi ile uymlu calisir. Doktorunuza da danisin mutlaka zaten tevsiye edicaktir. Sadece bagirsak rahatsizligi olup ilac kullananlar ilactan iki saat sonra almali. Bu karisim her zaman taze yapilmali ve hemen icilmeli. Puh noktadi mixete vurmaktir. Agir kanser hastalari dozunu Avrupada alternatif tip en cok keten tohumunu kullaniyor. Arastirmanizi tavsiyr ederim. Ayrica kanser seker (seker, beyaz un, beyaz pirinc) ve hayvansal protein ile beslenir. Bunlari kesmekte onemli. Alternatifi bakla gillere yonelinmeli. yukarda.da belirtildigi gibi tek dusmani oksijendir kanserin. Keten tohumu su sekilde kullanilir: bir corba kasigi keten tohumu kahve ogutucusun ogutulur. Ben elektriklisini kulaniyorum. Tazeyken un halin gelmis tohum iki uc kasik yogurtla karistirilir ve bir dakika mikserde cirpilir. Bu cirpma sirasinda bir protein olusur. Bu protein vucutdaki oksijeni maksimum dereceye cikararak hasta hucreleri oldururken saglikli hucrelerin zarlarini kuvetlendirir ve hadta hucrelerin onlari etkulemesine engel olur. Ayrica zayiflatir kolestrolu dusurur, bagirsaklari calistirir vs.. Bu karisim gunde en az 2,3 defa yapilmali ve icilmelidir. Kemoterapi ile uymlu calisir. Doktorunuza da danisin mutlaka zaten tevsiye edicaktir. Sadece bagirsak rahatsizligi olup ilac kullananlar ilactan iki saat sonra almali. Bu karisim her zaman taze yapilmali ve hemen icilmeli. Puh noktadi mixete vurmaktir. Agir kanser hastalari dozunu 5,6 ya kadar cikarmali dereceli olarak saglikli insanlar kanser olmamak icin gunde bir iki defa alabilir. Asla sicak yemegin ustune dokmeyin. Soguk tuketilmeli.

Adsız dedi ki...

Verdiğiniz bilgiler çok yararlı oldu Tül Perde Modelleri olarak

size teşekkür ederiz.

Digital dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Bloğunuzdaki paylaşımlar ekibimizce çok beğeniliyor ve paylaşımlarınız için teşekkür ederiz. Sizide Prefabik fiyat sayfamıza bekleriz.

Nurşen Aksoy dedi ki...

Denemek lazım..Bence hiç bir zararı olmaz..Keten tohumuda iyi fikir..paylaşım için teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Çok faydalı bi paylaşım olmuş arkdşım çok tşkler..
Bnm midemde tamda dedğin gibi ülser var,hatta reflü gastir mide fıtığıda cabası, bunu kullanamam ,gerçi kanserim falanda yok allahıma bin şükür ama sağlık için içbilirdim yani mide ülseri uyarısını vermeseydin :)
çok tşkler tekrardan...
İzlemdeyim..

ismail dedi ki...

bu yazıları görünce hergün sabah akşam 1 er bardak karbonat içiyorum.Allah kimseyi kanser etmesin.Zor gerçekten.

ismail dedi ki...

Bu arada yemek sodası na biraz pekmezle karıştırarak içiyorum.Galiba bir videoda amca öyle yapıyordu :)

Gencbakış dedi ki...

İsmail bey Kullanalı Durumunuz nasıl hastalığınızda bir gerileme yada tedavi sözkonusumu ? neticeyi yazarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

İsmail
Merhaba ben kanser hastası değilim gençbakış,sadece kanserden korunmak için içiyorum.

Adsız dedi ki...

Karbonat trombositleri düşürüyor mu?. Benimkiler çok düşük daha da düşmesinden korkuyorum bilgisi olan var mı?

Börek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler

Adsız dedi ki...

Kanser için propolisi de araştırmanızı öneririm.

haziran dedi ki...

ailecek kronik kabızlıktan mustaribiz, ablamın önerisiyle 2 gün önce kullandım , ( sabahları bişey yemeden yarım - 1 saat önce ) ilk kullanımda mükemmel sonuç 3. günde hala rahatlığını yaşıyorum! neymiş, ne işe yararmış bu benim içtiğim şey diye bir araştırayım dedim kendimi bu sitede buldum; meğerse kansere de iyi geldiğine dair çokça söylemler mevcutmuş. umarım öyledir, ve kullanan tüm kanserli hastalar faydasını görür.

sefertasi tarifleri dedi ki...

Çok faydalı bir paylaşım olmuş, Allah kimseye yaşatmasın, çok zor bir dert :(

ileri surus dedi ki...

çok harika çalışmalar saolun