Pazartesi, Ocak 15

Doğa'nın "Bahar" Pastası...





















Geçtiğimiz cumartesi arkadaşım Arzum'un evine davetliydik. Ona giderken, 5 Ocakta yeni yaşını kutladıkları kızına ben de ikinci bir pasta yapmak istedim. Malum havalar da harika giderken bahar gibi bir pasta olsun istedim. Yapımı çok kolay, elinizde değişik kurabiye kalıpları varsa çok kısa sürede bu pastayı hazırlayıp süsleyebilirsiniz.
Pandispanyayı buradaki tariften kakaosuz olarak hazırlayıp çukur bir ısıya dayanıklı kasede pişirdim. İyice soğuyan keki üç kata ayırıp dilimleri 1 bardak süt ile ıslattım. Ara kreması için, 1 paket krem şantiyi 1,5 çay bardağıyla hazırlayıp, muz ve damla çikolata ile zenginleştirdim. İri bir mandalina kadar şeker hamurunu çok az kırmızı gıda boyası ile pembe hale getirdim. Üzeri için çok az bir miktar hamuru açıp, kalıplarla çiçekler kesip çok az su sürerek pastama yapıştırdım. Çiçeklerin ortalarına da şeker boncukları yapıştırdım.



















5 yorum:

Adsız dedi ki...

bilmem gerek var mi soylememe SUPERSIN arkadasim valla bayiliyorum senin seker hamurunu carsafff gibi acmana ellerine saglik cok sik cok guzel bir pasta olmusss masallahh

Adsız dedi ki...

Merhaba blogun hayırlı olsun, çok güzel tariflerin var, görüşmek üzere.
www.blogcu.com/pembeli

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Pembeli çok teşekkür ederim, ben de blogunu gezdim, ellerine sağlık canım. Görüşmek üzere,
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik hem guzel hemde estetik. Seker hamurunu kendin mi actin yoksa hazir mi ? Kendin yaptiysan nasil yaptin ? Hazirsa nerde aldin ? ogrenebilirmiyim.

tsk ederim.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Gülgüzeli, çok teşekkür ederim :) Şeker hamurunu normalde kendim yapıyorum fakat bu tarifteki hazır, çünkü çok acil yapmam gerekiyordu. Yapılışı hakkında http://pastaci.blogspot.com/2006/08/hogeldin-emre-bebek.html adresini incelemeni tavsiye ediyorum. Hazır almak istersen pasta malzemeleri satan dükkanlardan temin edebilirsin. Nerede oturduğunu yazarsan belki yönlendirme yapabilirim.
Sevgiler,