Salı, Nisan 17

# 21 Tavuk Ye - Pirinçli Tavuk Salatası


Bu hafta etkinlik haftası olduğu için, iki adet tavuklu, bir adet de tavuklunun yanına iyi gider diye düşünüp yaptığım pilav tarifi vereceğim size. Öncelikle salata tarifimden başlıyorum. Diyet yapanların da zevkle yiyeceği bir tarif bu. İçine istediğiniz malzemeleri ekleyerek içeriği daha da zenginleştirmeniz mümkün. Bu ayki etkinliğe ev sahibeliği yapan Emel'e çok teşekkürlerimi iletiyorum, şimdiden kolay gelsin. İşte malzemeler ve yapılışı:


2 Kişilik:
2 adet tavuk fileto
Yarım su bardağı pirinç
3-4 dal taze soğan
1 avuç kadar maydonoz
4 çorba kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri
2 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
Tuz
Süslemek için kiraz domates

Yapılışı:
Filetoları 2 parçaya bölüp 1 su bardağı suyla haşlayın. Soğuyunca küp küp doğrayın.
Pirinçleri yıkadıktan sonra 1 su bardağı kaynar su ile haşlayın, soğutun. Maydonoz ve taze soğanı incecik kıyın. Tüm malzemeyi harmanlayıp, tuz ve zeytinyağı ile tatlandırın. Domates dilimleri ile süsleyebilirsiniz.

Afiyet olsun!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Esracım merhaba, sen etkinliğe çoktaan başlamışsın bile, ben hala yapamadım bile :(

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Nazifeciğim tavuk yemekleri kadar kolayı var mı? Hemencecik yaparsın sen, hem bana bakma daha koca üç günün var senin, ben hazırlamışken koyayım dedim.
Sevgilerimle,
Esra

Selen dedi ki...

Merhaba Esra,
Sana ilk kez yazıyorum. Ellerine sağlık salata pek güzel görünüyor. Belki şehriyeli de yapılabilir bu salata ne dersin? Güvecin ve pilavın da çok hoş. Bana da beklerim. Sevgiler