Cumartesi, Ağustos 25

Kızımın Doğumgünü Pastası...







Zaman hızla akıp geçiyor. Minik kızım, evimizin ikinci neşesi, geçtiğimiz Haziran ayında 1 yaşına bastı.  Doğumgünü telaşesi içinde güzel bir fotoğraf çekme şansım olmadığı için bunu bloğa koymayı düşünmemiştim. Ama beğenen çok olunca, blogta da paylaşmak istedim. Resmi oradan buradan kırptım ancak etraftaki dağınıklığı kesebildim. Renkler çok belli değil, yavruağzı gibi bir renkti. Keki için iki adet hazır pasta keki kullandım, her bir keki üç kata ayırdım. İçine pastacı kreması ve frambuazdan hazırladığım basit marmelatı, dışına da renklendirdiğim krem santiyi kullandım. Bu gülleri yapmak için özel bir sıkma ucu gerekiyor, benim elimde olmadığı için eski bir plastik ucu makasla keserek uygun hale getirdim. Yapımı ve ucun nasıl olduğunu görmek için yararlandığım web sitesine bakabilirsiniz: http://iambaker.net/rose-cake-tutorial/





16 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Minik kızınıza iyi yaşlar..Annesi ne güzel bir pasta yapmış...çok şanslı..ellerinize sağlık..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Bayildim!!! Muhtesem olmus! Ellerine saglik canim...

Nisamu Style dedi ki...

Esracım prensesinin doğum günü kutlu olsun.Nice güzel yaşlara...

Pastan süper olmuş ellerine sağlık.

zarpandit dedi ki...

ben yapmaya çalışmıştım sen bildiğin yapmışsın şefim,rosette cake olmuş seninki tam manasıyla ^^

MAZES dedi ki...

mutlu yıllar,böyle kıza böyle pasta yakışır,ellerine sağılık.

u.aydin dedi ki...

Ellerine sağlık bence çok da güzel gorunuyor.sevgilerle.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Çok güzel olmuş, bayıldım bayıldım ellerine sağlık Esracım.

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Pastanın güzelliğinden tebriği unuttum:)

Kızına nice nice sağlıklı yaşlar diliyorum.

yonca dedi ki...

harika görünüyor he zamanki gibi mükemmel olmuş ellerinize sağlık.. minik kızınızıda iyi yaşlarr...

made in funda dedi ki...

yaaa şahane olmuş.ellerine sağlık canım.nice güzel yıllara tatlı kızına...

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Kızınızın dogum gunu kutlu olsun bloğunuzu çok beğendim takipteyim bundan sonra

Elmas dedi ki...

Muhteşem görünüyor. Denesem becerebilirmiyim acaba. Evlilik yıldönümümüzde kırmızısını denesem mesela ;)

film izle dedi ki...

Muhteşem bi görsellik katmışsın Pastaya :)

Unknown dedi ki...

NE KADAR GÜZEL BİR PASTA.ELLERİNİZE SAĞLIK.NİCE MUTLU YAŞLAR DİLERİM

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Esracığım,

Öncelikle çoooook geç de olsa minik kızının doğum gününü kutlarım. Sağlıkla, mutlulukla, başarılarla dolu olsun ömrü.
Pastaya söyleyecek söz bulamıyorum da o dahiyane fikrine şaşırıp kaldım vallahi.Kimin aklına gelir sıkma torbasının ucunu o şekilde kesip yapmak istediği şeye kavuşmak. İşte yaratıcılığın en güzel örneği. Bravo sana Esracığım.
Ben öyle kesebilirmiyim bilmem ama eğer biliyorsan o ucun numarasını yazarsan sevinirim. Belki evdekilerin arasında vardır.Zira hep görüyorum bu rozetleri ve bayılıyorum.
Ellerine, emeklerine sağlık Esra.
Çooook sevgiler,

Adsız dedi ki...

Tasarım harikası.Tebrikler.