Perşembe, Ocak 17

Çin'den Merhaba...

Merhaba sevgili blog arkadaşlarım,
Çin'e geleli tam 11 gün oldu. Şu an bir otelde yaşıyorum ve evime geçmek için gün sayıyorum. Alışmak hiç kolay değil, hala etrafı tanımaya çalışıyorum. Evime geçtikten sonra Türkiye'den yolladığım eşyalarımın buraya gelmesini bekleyeceğim ve inşallah mutfağıma dönüş yapacağım. Hepinizi ve sıcacık yorumlarınızı çok özledim.
Çin'den bloglara giremeyeceğimi bilerek gelmiştim geçen seferki ziyaretimde ama nasıl olduysa girebilmiştim. Şimdi ise ilginç bir şekilde ana sayfalara ulaşamıyorum ama onun haricinde kontrol panelime ulaşabiliyorum. Yani bu yazıyı yayınladıktan sonraki halini göremeyeceğim, bunun için de biraz araştırma yapmam lazım yoksa adresimi taşımak zorunda kalabilirim.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle,
Sevgilerimle,
Esra

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Esra'cim haberini almak cok guzel... Umarim sorunlarini en kisa zamanda halledersin ve yeni evine yerlesirsin.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

çinli bacı arada bir bakıyordum çinden ses var mı diye ordasın ne güzel
kendine iyi bak
sevgiler kocamannn

NiNo dedi ki...

seni bekliyozzzzzzzz

Adsız dedi ki...

Esracım,
yeni hayatında çok mutlu olmanı dilerim. Umarım hos surprizler ve geri donmeni gerektirmeyecek arkadaslarla karsılasırsın.

Canan

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Nilgüncüm çok teşekkür ederim, en kısa zamanda döneceğim aranıza...
Yeşimcim çok sağol, görüşmek üzere...
Nihan :)
Canan çok teşekkür ederim, ne güzel dilekler bunlar...
sevgilerimle,
Esra

pelin dedi ki...

Esracım umarım çinden bize ulaşmaya devam edersin. güzel tariflerinin devamını bekliyoruz

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Esra'cım kocaman kocaman sevgiler sana buralardan :))

Unknown dedi ki...

Esracım herşeyin yolunda gitmesine çok sevindim sanırım zor kısmını atlattın bundean sonra herşey daha kolay olur...
Kurabiyeler her zamanki gibi çok yaratıcı olmuş ellerine sağlık...