Salı, Ocak 9

İştah Açıcı Enfes Kurabiyeler...

Bu kurabiyenin hamurunu Aylin'in ( http://kendimcee.blogcu.com/Kurabiyeler/ ) blogundan alıp yaptım (Kayısılı kurabiyelerinin).
Malzemeler:
250 gr oda sıcaklığında tereyağı ya da margarin
1 paket şekerli vanilin
1 çay kaşığı kabartma tozu
8 yemek kaşığı pudra şekeri
Aldığınca un

Yapılışı:
Tüm malzeme karıştırılıp ele yapışmayan bir hamur yapılır.Ben hamuru dörde bölüp, birine 2 çorba kaşığı çekilmiş Antep fıstığı, birine 1 çay kaşığı tarçın ekleyip yoğurdum, birine şekil verip önce yumurta akına sonra damla çikolataya bastırdım, birine de yine şekil verip yumurta akına bulayıp sonra iri iri çekilmiş fındıkta yuvarlayıp pişirdim. Siz de isterseniz kakao ekleyebilir ya da ceviz vs.'de yuvarlayabilirsiniz. Piştikten sonra iyice soğumasını bekleyip kaldırırsanız haftalarca tazeliğini koruyor.

Hiç yorum yok: